Monday, January 24, 2011

Losyen Pala Cili & NutMeg Lotion

NOT080801431K
(130ml)

Formulasi gabungan semulajadi ekstrak cili merah, minyak bijan dan pati pala untuk membantu membakar benjolan lemak degil yang tidak diingini di kawasan bermasalah dan menggalakkan penyingkiran air dan bahan buangan berlebihan. Membantu melancarkan sistem peredaran darah. Mengentalkan kulit yang kendur dan mengeleber.

Khasiat Cili :
Khasiat cili dengan efek yang panas menghasilkan peredaran yang sihat pada kawasan lemak tepu di bawah lapisan kulit seperti perut, pinggul, pinggang dan peha. Gabungan istimewa minyak bijan memberikan kesan yang sihat dalam perawatan lemak selulit dan mendapatkan tubuh badan yang ideal dengan pembakaran tisu lemak di bawah kulit yang disebabkan toksid, peredaran darah yang lemah dan tersekat dan air yang berlebihan akibat kekurangan aktiviti senaman.

Khasiat Pala :
Sejenis buah tempatan yang amat bernilai tinggi dalam nilai perubatan untuk melegakan masalah kembung, angin dan  lenguh-lenguh sendi dengan aroma dan rasanya yang panas dapat membantu melancarkan peredaran darah sekali gus berkesan dalam menyahkan kandungan lemak dan angin di dalam badan. Ia juga mampu melegakan masalah bengkak dan masuk angin.

Harga :
RM 18.00 SM
RM 20.00 SS

No comments:

Post a Comment